2020. december 13. 18:13 - AranyKarika

Turi a gardróbban - férfiingből kötény

Varrd velem lépésről-lépésre

 

turi_a_gardrobban_ing_blog.jpg

Megunta, kihízta az ingét a párod? Vagy neked van egy olyan darabod amit már nem kedvelsz?

Ne dobd ki, még nagyszerűen hasznosítható, csak egy olló és varrógép kell hozzá.

A képek segítségével el tudod készíteni te is, akár a barátnődnek ajándékba, akár magadnak.

Nemrég a férjem benézett a szekrényébe és kiszórt néhány inget belőle, mondván,hogy már nem hordja őket. Egy kreatív elme sajnálja a jó anyagokat a szemétbe szórni, így jött az ötlet,hogy valami újat varrjak belőle. A konyhában már amúgyis avittas volt a kötényem, varrtam hát belőle egy újat. Újrahasznosítottam a meguntat. :) 

Te is nekifoghatsz bátran alig van rajt varrnivaló...

Az ingból ki kell vágni a hátoldalát a gallér alatt hagyjál legalább 2 cm-t.

Az elején, a  hónalj alatt kb 13 cm-el indítsd az ollódat és vágd fel a gallérig itt is hagyj 2 cm- t varrásszélességnek.

Így kaptál egy a képen hasonló darabot.

Ezután az oldalát szegd el. Ha nincs kedved egy ferdepántot venni hozzá, akkor simán a sré szélét is varrd el. de ha szeretnéd egy kicsit feldobni akkor vegyél hozzá ferdepántot. Ezzel nagyszerűen be lehet szegni a szélét. Én csak a ferde vágásnál és a gallérnál használtam, illetve a kötöket varrtam ebből.

Ilyen lett a kötény.

 

És , így néz ki rajtam.. :)

 

Végül egy kis segítség a ferdepánt felvarrásához, ezen a videón, megnézheted.

alairas_png.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr9316335616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása