2022. július 30. 15:34 - AranyKarika

Ki a valódi barát?

AranyKarika zenés videó készült 2009-ben

opera_pillanatfelvetel_2022-07-30_153212_videa_hu.png

A barátnőm szülinapjára készettem ezt a videót, szeretetettel ajánlom neked is, elküldheted a barátodnődnek névnapra, születésnapra.

Nagyon régen készítettem, akkor amikor a gyerekeim egyetemen tanultak, a férjem sokszor éjszaka dolgozott, én meg egyedül lévén, nem tudtam mit kezdeni az időmmel. Abban az időben csak méretre varrással foglalkoztam, nem gravíroztam, még csak a gondolata sem volt meg a fejemben. Annál inkább izgatott a videó klipek készítése.

 

Akkoriban jött "divatba" a You-Tube oldalon a videó nézegetés, feltöltés. Én is ott kötöttem ki, jókat szórakoztam velük, de valami megragadt bennem, ami nem tetszett. Láttam olyan zeneszámra elkészített videó klipeket aminek nagyon bejött a zenéje de az alatta futó képek nem illettek a szöveghez, a szám hangulatához. Mindenféle csili-villi fotók éktelenkedtek sok helyen és nagyon zavart. 

Igyekeztem megtalálni azt a programot amivel én is készíthettem hasonló videókat. 2007 ben álltam neki kb. és bevallom, hogy szenvedélyemmé vált. Sokszor éjjel kettő-három óra volt amikor lefeküdtem.

Az első progi a windosban található MOVIE MAKER volt. ez adta meg az alapokat. Sokat kínlódtam ezzel is az egyszerűségéhez képest. Ahogyan haladtam előre mindig többet tudtam meg, mindig rájöttem újabb dolgokra, fogásokra. Egyszer csak azt éreztem,hogy már nem elégíti ki a szerkesztési vágyamat és más program után néztem. Így találtam rá a PINNACLE Stúdióra, eztán már ezzel dolgoztam. Több funkcióra képes mint a MOVIE MAKER, sok effekt,  apró, de nagyon hasznos dologgal bír. 

Ez a videó a kezdetek kezdetén készült.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr10017894197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása