2022. december 30. 18:26 - AranyKarika

Viszlát, 2022

évértékelő - AranyKarika

 

viszlat_blogkep.jpg

2022-őt úgy indítottam, mintha mi sem történt volna 2021-ban. Bár az év eleje még a Coviddal indult, de én újult erővel, telis-tele energiával vágtam neki ennek az évnek.

Voltak tervek a fejemben, amit célul tűztem ki, de lássuk sorban őket!

Január-február zömében a diplomaosztós munkáimmal telt, és mivel karácsony után eléggé elapadt a kínálat a webshopban fel kellett töltenem a készletet. Ebben az évben megújult a pálinkás üvegpalackok kínálata, új forrást találtam ezek beszerzésére.

aranykarikagravir_hu.jpg

Feltett szándékom volt, hogy a fiamnak megtanítom a gravírozás rejtelmeit, amit az arcképek kivételével sikerre is vittünk. Az év folyamán többször kisegített amikor ki sem láttam a munkáimból. Szépen belejött és Karácsonyra már az ő munkáiból ajándékozhattunk személyre szóló darabokat a család tagjainak.

karacsonyi_ajanlatomert_kattints_ide.jpg

Tavasz beköszöntével aztán elérkezett a műhely legintenzívebb időszaka, hiszen márciustól június végéig a ballagás és az osztálytalálkozók időszaka zajlik. Emellett természetesen folyamatosan jöttek a kérések, keresztelőkre, szülinapokra, nyugdíjas búcsúkra. De bírtam szusszal, mert élvezem a munkám minden pillanatát és olykor már a fiam is be tudott segíteni. Nagyon kitűnő munkákkal bíztak meg az osztályok, élvezet volt valamennyit gravírozni.

ballagasra_az_osztalyfonoknek_tancos_plakett.jpg

Tervbe vettem erre az évre néhány ötlet megvalósítását a gravírozás terén, de ez sajnos nem valósult meg, többek között a következő gondom miatt:

Július elején egy kis pihenőt vettem ki, ami alatt megfogalmazódott bennem, hogy kiköltözöm a bérelt műhelyemből. Az ok amiért ezt szerettem volna meglépni, az volt, hogy 2021 novemberében egy csőtörés következtében annyira eláztam, hogy felvizesedett a műhely fala, ami nem bírt kiszáradni, és kellemetlen dohos levegőben dolgoztam, ami nagyon zavart, csak a szükséges időt töltöttem a műhelyben, aztán iszkoltam haza… a betervezett újításokat is félretettem… így a nyár végi szabadságom után a szeptembert már keresgéléssel fűszereztem.

Októberben sikerült megtalálnom azt a helyiséget, ami az elvárásaimnak megfelelt.

A novemberi munkáim mellett a férjem és fiam segítségével sikerült átköltöznöm, az újat rendbe rakni a régit pedig leadni. Így a decemberi gravírozásaimat már az új helyen, a Berzsenyi utca 15-ben készíthettem.

Az ősz folyamán, amikor már odakint nem lehet sok időt eltölteni és a kertben sincs már mit tevékenykedni, szabadidőmben, esténként horgolni, kötni szoktam. Mára már annyi kötött pulóverem van, hogy másra kell átállnom. Megszületetett az Arany Karika Kreatív Sarok, ami egy blog és ahol megosztom az ötleteimet, horgolt, kötött munkáimat, letölthető mintákat teszek közzé. Készültek CSIPKEÓRÁK - horgolt faliórák, melyek személyre szabhatók, a webshopban lehet megvásárolni őket. Ezen a téren is vannak terveim jövőre nézve, így a munkák feltöltése folyamatos lesz ide  a bogba.

aranykarika_kreativ_sarok.jpg

Elmondhatom, hogy ezt az évet is sikeresen zártam, amihez nemcsak az akaraterőm, a céltudatosságom és a családom segített, hanem valamennyi megrendelőm, akik bizalommal fordultak hozzám, szebbnél szebb, ötletes munkákkal bíztak meg.

Igazán hálás és boldog vagyok, mert az év folyamán megannyi ember ünnepén közvetett módon ott voltam, a munkáim által örömöt szereztem.

Köszönöm az emailben tett visszajelzéseket, a Facebookon és Instagrammon a lájkokat, a követéseket, a hozzászólásokat, amik erősítenek, hiszen ebben az üzletileg és jogilag kiszámíthatatlan világban jólesik a bíztatás, az odafigyelés, a szeretet jelenléte.

Bízom abban, hogy a jövő évem is sikeres lesz, de mint az alábbi idézet is írja, ez csupán rajtam múlik.

„A jövő olyan lesz, amilyenné alakítjuk!”

„Jane Teller”

 Boldog újévet kívánok Neked!

Üdvözlettel Aranykarika

alairasos_kepem_nagyban_1.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr7318014638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása