2023. január 04. 12:51 - AranyKarika

Arcmaszk a műhelyben? Minek? Már nincs Covid!

A kézi gravírozás munkavédelmi eszköze

arcmaszk_a_muhelyben_minek_blogba.jpg

-Arcmaszk a műhelyben? Minek? –teszik fel nekem a kérdést mostanában egyre többen.

Az elmúlt két évben eleget hordtuk a szájmaszkokat, valamennyien megutáltuk. Ahogy elhagytuk őket sokaknak furcsa, hogy a műhelyemből posztolt képeken maszkban látnak engem.

Ez egyáltalán nem csoda, ha belegondolsz, ez egy gravírozó műhely, ráadásul üvegeket csiszolok nap mint nap, és ennek során millió apró, szemmel alig látható üvegszemcse kerül a levegőbe. Ha nem lenne rajtam az arcvédő maszk mindez belekerülne a tüdőmbe.  Tizenkét éve gravírozok, napi szinten, még belegondolni is rossz, hogy mennyi üvegszemcse rakódhatott volna le….

Vannak olyan munkáim, melyeket víz alatt készítek el, ekkor az üveg por nem száll fel a levegőbe, nem lenne muszály feltennem, de már annyira megszoktam, hogy amint leülök a gravírozó asztalomhoz már húzom is az orromra.

arckepes_kulacs.jpg

Én az egyszerű maszkban nem bíztam  meg sosem, kizárólag profi, FFP2 –es maszkot használok, ami kiszűri a levegőből az aprócska üvegport.

Bevallom nyári időszakban nem kellemes elviselni, de én tudatos vagyok ebben is.

Emellett van egy porelszívóm is, ami erre még rásegít.

Szóval a munkavédelem még egy ilyen kicsi egyszemélyes műhelyben is elengedhetetlen, az egészségünk a legdrágább kincsünk, addig óvjuk amíg csak tudjuk.

Ha hasznosnak tartod és tetszett a bejyegyzés oszd meg!

Köszönöm

alairasos_kepem_nagyban_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr518018136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása