2018. november 09. 20:37 - AranyKarika

Kis kedvenccel mindenhol

Cicás táska varrása, fénykép után

cicas_taka.png

Van egy gyönyörű cicám, Mákoska, akit nagyon szeretek. Nemrég jött egy ötlet, hogy táskát varrjak magamnak, mert a régi eléggé viseltes volt már.

Mivel szoktam megrendelésre, fénykép utáni párnákat, falvédőket varrni, így eszembe jutott az a lehetőség, hogy Mákos fotójával varrjak egy "mindent bele" táskát magamnak.

profilkep_2016_02_03.jpg

 

Kinyomtattam egy szövet anyagra a cica képét, ez mosható, vasalható, színtartó, így alkalmas arra, hogy használati dolgot csináljak belőle. Volt a szekrényben egy nagyon bő szárú szürke szövet nadrágom, amit a lányom már rég nem viselt, így erre esett a választásom a színe miatt, mert ez passzolt legjobban a cicás kép színeihez.

Flízt tettem alá, majd szabad kézi steppeléssel, kukacolással összevarrtam a két réteget.Ettől jó tartást kapott a táska, és mutatós is lett egyben. Én fantázia mintát készítettem, csak kacskaringókat varrtam az anyagra.

28423119_987475068068090_7321583921859536901_o.jpg

A táska elejére rávarrtam a képet, körbe piros szegéllyel, hogy egy kicsit feldobjam a szürke színeket. A táska fülét is megvarrtam, ugyanezzel a steppeléses, kukacolásos technikával, majd összevarrtam a táskát. A bélést is összevarrtam, egy kis nyílást hagyva rajt ezután a táska és a bélés színoldalait szembe fordítva összevarrtam öket egymáshoz belefogva a vállpántokat.

Végül a bélés alján egy nyíláson keresztül kifordítottam, majd ezt is összevarrtam. A táska felső szélét letűztem és készen is voltam.

makostaska.jpg

A leírás alapján megvarrhatod ajándékba, de he nem tudsz varrni, nincs géped hozzá, akkor elkészítem megrendelésre neked is. Vedd fel velem a kapcsolatot itt:

Kapcsolat-megrendelés

 

Iratkozz fel a  HÍRLEVÉLre és értesülj elsőként az újdonságokról, blogokról, letöltési lehetőségekről!

Feiratkozás után, lépj be az emailedbe, mert aktiváló emailt küldünk!

beolvasas0002.jpgbbfd76134df11010be37179bbd1df97d.png

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr6114362757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása