2020. december 13. 12:38 - AranyKarika

3 x 7 dolog amit még nem tudsz rólam

Az első 7

087.jpg

 

1.       Négy szakmám van:

     -érettségi után a  műszergyártó és karbantartó szakmát 1983 ben szereztem      meg, egy évig dolgoztam a zalaegerszegi MOM ban, a számítógép ősén.Borzasztóan élveztem az aprólékos munkát, a forrasztáshoz használt cin szagát, :) 

    - 29 évesen vizsgáztam le a női ruhakészítő szakmából.

     Ezt a szakmát űzöm 1990 óta vállalkozóként.Méretre készítek ruhákat, illetve a javítható darabokat is kézbe veszem. Galéria

 

    - 2017 ben szereztem meg a Gyermek és Ifjúságvédelmi asszisztens képesítést.Ebben a szakmában nem dolgoztam, de nagyon tetszik a terület, mindig szeretettel fordulok a gyerekek felé.

   - 2010 óta autodidakta módon tanulom a gravírozást, mára már odáig       fejlődtem, hogy ez lett a fő tevékenységem, gravírozó vagyok.Az első munkám a barátnőmnek készült, négy darab üdítős pohár az évszakokra jellemző mintákkal, amikhez az alapot képeslapok adták. Róluk másoltam le a mintát.

maszkos.jpg

 

   2.        Két gyermekem van és egy unokám.

gyerekekkel_2012_08_04.jpg

2016_08_6.jpg

 

3.  35 éves házasok vagyunk , 6 éves korunk óta ismerjük egymást.  Osztálytársak voltunk az alsó tagozaton. 18 èves korunk óta vagyunk együtt, az első szerelmem lett a fèrjem.

mi_1973.jpg

 

4.   Szeretem a kávét, de nem cigivel iszom, sosem dohányoztam. Csak kipróbáltam 12 èves koromban. 

coffee_1420260_960_720.jpg

 

5.   Négy cicám van, naponta sok örömben részesítenek, a kapuban fogadnak, kikísérnek ha elmegyek....

cicak_2019_02.jpg

6.   Tíz évig hastáncoltam, nagyon szeretttem és szeretem ma is, de jelenleg nem iagzán fér bele az időmbe...itthon azért néha lejtek :)

masolat_7.jpg

7.   Kedvenc hobbim a természet fotózás, imádom amikor elkaphatok egy klassz pillanatot, az erdei állatokat a kertünk végében, a madarakat az eteőben, a kertben a virágzó fákat....

rig_mama.jpg

p1010004.jpg

oz2.jpg

alairas_png.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr4916335146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása