2020. december 14. 19:20 - AranyKarika

Dekorációs fenyőfa, katalógusból hajtogatva

snowman-1090261_1920.jpg

 Egy  színes AVON katalógusból készítettem fenyőfát a kirakatomba. 

Nem nehéz elkészíteni, csak türelem kell hozzá. A 240 oldalt egy jó  óra alatt sikerült szépen behajtogatnom.

Nem kell mást tenni csak a katalógust kicsit szétfeszíteni a ragasztásnál, hogy jól kifeküdjön, majd a képeknek megfelelően behajtogatni a lapokat.

A legvégén a tetejére egy piros kis száraz virág díszt ragasztottam és  körbe farkasfoggal csinosítottam.

A keményebb elő és hátoldalát szedd le a katalógusról.

Azután ameddig tudod hajtsd be az oldalt

hajtsd be még egyszer

azután a kiálló kis sarkot hajts be élezd le és hajtsd be a képen látható módon

Így kell kinéznie

folytasd ameddig a lapok tartanak, véges-végig kitartóan.... :)

 

Körbe-körbe, és kész...

p1010017.jpg

Csúcsára egy kis száraz virág került, az oldalára pedig egy fehér farkasfogat ragasztottam.Sokkal szebb lenne ha gyöngysort vezettem volna végig rajt, de hamar be akartam fejezni és csak farkasfog volt kéznél.... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr2416339280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása