2020. december 14. 18:40 - AranyKarika

Mikulásvirág varrása, textilből

Adventi lakásdekoráció

mikulasos_taskam_1.jpg

 

Mutatós, textilből varrt mikulásvirágokat varrhatsz az alábbi minta segítségével. Nyomtasd ki és varrj belőlük jó néhány darabot piros textilből. Én szövetből varrtam, kettőt kettőt a színével szembe fordítottam, kifordítottam és vasalás után letűztem.

Zöld színből ugyanígy megvarrtam.

Miután annyi volt, hogy jó pár virágra elegendő, 4-5öt a pirosból egymáshoz varrtam, közbefogtam két-két zöld levelet is.

Zöld színű filcből két kis korongot szabtam, a virágok közepét és a felakasztáshoz kellő hosszúságú szalagot közéjük fogva, arany színű gyöngyöket varrtam rájuk.

Ajándékba is kiváló, a barátnődnek, kolléganődnek apró, kedves, saját készítésű meglepetés lehet. A mikulásvirágaiddal díszítheted a lakásodat adventkor, de  táskára  is teheted.

Varrj egy farmertáskát, vagy szövet táskát és az elejére ráerősítve a téli szezonban hordható, csini táskád lesz.

Kattints a linkre és töltsd le a mintát.

Letölthető minta

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr5416339254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása