2021. december 08. 13:24 - AranyKarika

Karácsonykor is csinosan

9 tipp, ha varratni szeretnél

blonde-girl-with-christmas-gift-4597048_1920.jpg

Nagy  hangsúlyt kap a - mit vegyek fel kérdés - karácsonykor is, főleg ha vendégségbe, étterembe vagy céges buliba megyünk.Természetesen a nőknek soha nincsen egy rongyuk sem amit felvehetnének. Pedig csak be kell nézni a szekrénybe, biztosan akad ruhadarab amit át lehet alakítani kevés munkával, vagy egy jól eltalált kiegészítővel fel lehet dobni.

Otthoni vacsorához nem kell talpig díszben lenni szerintem, de illik megtisztelni a másikat és az ünnep fényét egy rendezett külsővel, ruhával. 

A kiegészítő, a szolid és szép smink is dob a külsőn, még akkor is ha a hétköznapokon hordott ruhádban vagy...

A színeket bátran használjátok, nem kell a feketéhez ragaszkodni, bár egy ilyen darab mindig jól jön, ezzel nem lehet hibázni... de figyeld meg, ha megszokták rajtad a sötét tónusú színeket és megjelensz egy színes  ruhadarabban, dícsérő megjegyzéseket fogsz kapni... :)

Néhány ruhát mutatok meg a képtáramból, méretre varrtam őket, megrendelésre. Ha van kézügyességed akkor nekiláthatsz még, az ünnepekig elkészül, varratni is érdemes hiszen lesz ünnep jövőre is...

 erika.jpg

Egy nyolc részben szabott, bordó alja a hozzá illő színű, alábélelt, muszlin felsővel. A szélét szatén szegővel dolgoztam el. A ferdén szabott dolgokra, ugyn. sré pántot kell rádolgozni,hogy ne vessen a ruha széle "hullámokat"

brokat_ruha1.jpg

Mintás szatén blúz, hátul záródik egy kis gombbal. Szabása egyszerű, az anyag mintázata adja a szépségét. A szoknya anyagából varrtam a kis nyakpántot, rá egy kis virággal, ami a blúz anyagából lett készítve.

hajni_fekete_nyari_egyuttes.jpg

Fehér alapon barna hímzett mintás anyagból készítettem a vállpántos tunikát, ehhez egy kiegészítő is készült, egy csipke boleró. Nadrággal viselve elegáns.

sarga_bluz.jpg

Egy nap sárga selyem blúz, érdekes , mell résznél keresztbe szabott betéttel.A kézelő felfele fordított madzsettás, nadrággal viselve mutatós darab.

piros_japan_bluz.jpg 

Egy kimonó stílusban varrt tunika, A széles övrész a dísze a felsőnek, a piros minta sodrott zsinórból készült rá.

feher_rakott_bluz.jpg

Egy hófehér blúz, aminek az elején egy betét fut végig. Lefele sorban leraktam, levasaltam az anyagcsíkot, majd a blúz elejének darabjaihoz varrtam, ezt követően, visszafele letűztem a hólokat. Nagyon mutatós és különleges darab született így.

anita3.jpg

Egy elegáns, céges bulira is alkalmas ruha, ami fekete rugalmas anyagból készült, a szélére ezüstösen fénylő anyagból varrtam a keskeny szegélyt. Az övet szintén ilyen anyagból varrtam, a csípőrészhez erősítettem, strasszal ékesített csattal dobtam fel.

akarattya.jpg

Egy idősebb hölgynek varrtam a komplét, selyem anyagból, ami nem volt vékony, éppen egy ilyen fazonnak volt alkalmas.

Kiegészítőnek a ruha anyagából egy kis laptáskát is varrtam, így lett igazán egész és ünnepélyes a hölgy megjelenése.

almazold_ruha.jpg

Almazöld selyem anyagból varrt ruha, kimonó stílusban. A fekete díszítést sujtásból készítettem.

Egyszerű fazon, de a színe miatt nagyon mutatós darab

 

alairasos_kepem_nagyban.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr4316629272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása