2023. május 21. 17:00 - AranyKarika

"Mindentbele", horgolt , virágos nesszeszer

Első horgolt "nagyikockáim"

 neszi_2.jpg

 

​Mostanában nagyon rákaptam a horgolásra, azon belül pedig a páva mintás táskákra. Magamnak is horgoltam egyet törtfehér alappal, pasztell rózsaszín, zöld, sárga és lila színekkel. Egy turiban akadtam rá a török eredetű pamut és viszkóz keverékű fonalra. Mivel jócskán maradt belőle, úgy gondoltam kipróbálom a nagyikockák horgolását és ha annyit el tudok belőlük készíteni amiből összeáll egy nesszeszer, akkor boldog leszek, mert a mostani szűk és kicsi is. 

Sikerült éppen annyi kocát készítenem, pontosan 19 db-ot, hogy megvalósult a tervem. Mivel  nem maradt egyetlen színből sem annyi, hogy a kockákat egymáshoz horgoljam, így varrógéppel, cikk-cakk öltésekkel varrtam őket egymáshoz. Nem a legjobb és legszebb módja ennek, de szükség törvényt bont...Cipzárat is varrtam bele, szép nagy, pakolós neszim lett.

Mintát a pinteresten találtam hozzá, közzéteszem, hátha neked is kedved lesz egy hasonló darab horgolásához. Nagyon egyszerű, mutatós és hamar elkészül egy-egy kocka. Ha színesen csinálod akkor meg még élvezetesebb a készítésük.

Kattints a képre és letöltheted, kinyomtatataod és lefűzheted a mintát.

A kockák nekem ebből a fonalból, sajnos a nevét már nem tudom, hasonló vastagságú mint a catania, és én 2,75 ös horgolótűvel készítettem: 9 cm.

 

neszerszer_minta.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr7018123782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása