2023. május 26. 16:40 - AranyKarika

Turi a gardróbban - Kerti dekorációk farmerből

 kert_blog.jpg

Minden nyár elején eljutunk oda, hogy tele van a szekrény felesleges, megunt holmival. Én minden nyár elején rengeteg holmit kiselejtezek a szekrényemből, de sajnáltam őket végleg kidobni, így amit hasznosíthatónak gondolok azt félreteszem és egy kicsit googlizok, megpróbálok ötleteket találni az újrahasznosításukra.

Így akadtam rá a farmernadrágból és a szoknyából elkészíthető virágtartóknak. Nagyon mutatósnak találtam őket, és a házunk kertjébe nagyon el tudtam képzelni, így el is készítettem őket az udvarba. Nem volt nehéz, bárkinek sikerül. 

Igaz, hogy egy szezon alatt a nap kifakítja őket, de következő nyárra ismét  akad majd egy másik, megunt darab a gardróbban.

kep_2023-01-15_161923923.png

A szoknyával semmi mást nem kell csinálni csak egy textilszalagot az övrészbe fűzni és ráhúzni egy felfüggesztett virágcserépre.

A két nadrág szárát kitömtem textilekkel, ezek is selejtezésre várók voltak,  formára igazítottam, cipőket raktam a szárukhoz ( nekem akadt az unokáról egy pár kinőtt cipellő) és belehelyeztem egy-egy cserép virágot.

kerti_1.jpg

A farmernadrág derekába is húztam egy textil övet, így egy kicsit jobban mutat.

Lehet, hogy neked klasszabb ötleteid is vannak, sőt a neten rengeteg tippet találni, amit nagyon könnyű megvalósítani. Mielőtt kidobnál valamit  keress ötleteket és hasznosítsd újra.

 kep_2023-01-15_161813771.png

Várom a fotókat, az emailomra: aranykarikagravir@gmail.com

 

Légy kreatív és örömödre váljék!

20143.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr9418026792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása