2018. december 02. 19:50 - AranyKarika

Nagymama szülinapi, magyar népmesés ajándéka

Arcképes falvédő varrása

 

Nagyon tetszett az ötlet amivel nemrég megkerestek. Egy nagymama születésnapjára szerettek volna egy magyar népmesés motívummal és az unokák arcképével elkészített falvédőt. 

A kivitelezést rám bízták, szabad kezet kaptam. Tervem szerint szitanyomással készíttettem el a négy arcképet, köréje a magyar népmesék motívummal.

Így a falvédő négy nagyobb darabból állt össze. 

A kérés szerint 180 X 70 cm re kellett terveznem. Így kellett a darabokat összesakkozni.

A nyomtatás  4x 40x 40 cm lett, ezeken voltak a gyerekek képei. Egymáshoz varrtam őket. Ehhez körbe rávarrtam még azt a részt ami a mérethez hiányzott. Szétvasaltam a varrászélességet és az egészet vetexel beragasztottam.

 

 

Kiszabtam hozzá a Flízt( melegítő közbélést) és a hátoldalát is. A széle 4 cm széles, miután a piros anyagból kiszabtam,ezt is beragasztottam.

A flízt a falvédőhöz gombostűztem és körbe összevarrtam a szélén. Ezután következett a két réteg egymáshoz rögzítése. A négy darab összevarrásánál és az arcképek szélének vonalában. MIvel a két madárka külön lett kinyomatatva így azt is rá kellett még applikálni az előlapra. Az applikálás sűrű cikk-cakk öltés.

Mivel nagy darabbal kellett dolgoznom, a falvédőt innen -onnan biztosítótűvel összerögzítettem, így könnyebben forgattam a gép alatt.

 

Ráhelyeztem a hátlapot, összegombostűztem ismét és levarrtam a szélét.

 

A piros szegélyt a falvédő alsó szélére  és az oldalára varrtam. Ezt követően a felső szegélyének hátsó részére három gomblyukat készítettem, így itt a felakasztáshoz való kampót be lehet majd tekerni a tartólécbe.

          

A sarkok készítését látod a képen.

 

 

 

 

Ezután a felső szélét is felvarrtam, majd az egészet körbe levarrtam. 

Levasaltam és készen voltam. 

20143.jpg

 

                                                                    

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr2914412772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása