2020. december 14. 18:47 - AranyKarika

Karácsonyi angyalka varrása- lakásdekoráció

Varrd velem - DIY - jojóból

angyalkak_20201107_152131.jpg

Karácsony közeledik, így  én is szabadidőmben apró ajándékokon törtem a fejem. Szeretek a barátaimnak, ismerőseimnek apróságokkal kedveskedni az ünnep tájékán. Az idén nagyon egyszerűen elkészíthető angyalkákat varrtam, nem kell hozzá más, csak némi anyag maradék, cérna, gomb, gyöngy.

Kézzel el lehet készíteni, nem kell hozzá varrógép. Hasonló kis angyalkákat láttam böngészés  közben a neten, és elindult a fantáziám.

Legelőször vékony selyem anyagból kivágtam 15 cm átmérőjű köröket. Javaslom, hogy minél vékonyabb anyagból varrd, mert így lesz igazán szép.

A szélét körbevarrtam le-fel fércelő öltéssel, ezután összeráncoltam. Így kaptam egy "jojót".

 

 

A közepére alulvarrós díszgombot varrtam.  Ezután fehér selyemből ugyanígy elkéstettem egy jojót, majd középen le fel öltéssel összehúztam levarrtam. Ez lesz az angyalka szárnya.

Ez után a kettőt összevarrtam úgy, hogy a fehér szárnyacska félig kilátszódjon.

 

 

Egy kisebb gombot rávarrtam fejnek, a lyukakhoz fogtam egy -egy szem fekete kásagyöngyöt.

Aranyszínű horgolócérnából a felfüggesztéshez, akasztót kötöttem a feje alá.

Flitteres körömlakkal kicsi koronát festettem nekik. Máris készen van a kedves, mutatós karácsonyi apróság.

 

                                      

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr1716339268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása