2021. július 09. 17:05 - AranyKarika

Varázsolj tavaszt a télbe, textilből varrt madarakkal

letölthető szabásmintával


p1010011.jpg

 Még javában havazott odakint, de már készültem idebenn a tavaszra. 

Mivel annyira esett a hó, hogy nem tudtam bemenni a műhelybe, itthon ültem le a varrógép mellé.

taj.jpg

Korábban találtam a neten egy szabásmintát aminek alapján galambokat varrhatok, félretettem, hogy majd egyszer....Idén télen megvarrtam, viszont a posztra csak most került sor, így a nyár közepén. De sebaj, majd a télen ha vágysz már egy kis tavaszi hangulat után te is megvarrhatod.

Mellékelem nektek is a rajzot, én simán kinyomtattam és annak alapján szabtam , varrtam. A szárnyát a galambnak cikkcakk öltéssel legelőször felvarrtam, majd a jelölések közé odavarrtam a galamb hasát, körbevarrtam a testét is. Én a farkán hagytam egy kis nyílást amin keresztül puha flizzel kitömtem, majd összevarrtam. 

Én kékfestő anyag maradékokat használtam fel hozzájuk, jó volt varrni, nem foszlott.A lila fehér pöttyös anyaggal nem volt ilyen szerencsém, eléggé foszlott, nehezebb volt vele dolgoznom.

Töltsd le a képet és ki tudod nyomtatni.

galamb.jpg

 

galambok.jpg

p1010011_1.jpg

215ef07f32eff36006e676c4bf040ecc.jpg

 

nagyításért kattint a képre

A galambok mellé  apróbb madárkákat is varrtam, rajzoltam magamtól egy madarat, hozzá szárnyat . Kiszabtam , majd a farok rész kivételével összevarrtam, kitömtem és végül a farokrész alatt összeráncoltam cérnával.A szárnyakat először duplán egymáshoz varrtam, kifordítottam egy kis nyíláson, de nagyon macerás volt, így gondoltam egyet és szimplán csak rávarrtam fonallal. A foszlás elkerülése végett egy kis mécsesnél beégettem a szálak végét, óvatosan és így könnyebb volt dolgozni vele.

nevtelen_3_1_1.jpg

ptica_tilda_vykroika_1.jpg

teljes képernyős képért kattints a képre

Az alsó képen még látható egy sárga - kék madárka, olyan sárgarigó féle, ezt is csak rajzoltam magamtól, hozzá szárnyat és egy kis nyílást hagyva a hasa alján összevarrtam, kitömtem, a szárnyakat is ráöltöttem és felaggattam a lakásba. 

Olyan jó rájuk nézni, már nagyon várom a tavaszi madárcsicsergést.

 

alairasos_kepem_nagyban.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr5216617632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása