2022. augusztus 24. 16:44 - AranyKarika

Megunt farmer + kinyúlt póló + ügyes kezek = Egyedi farmertarisznya

Varrd velem - DIY

Egyik nyáron egy vendégem azzal a kéréssel fordult hozzám, hogy a megunt pólójából varrjak neki egy válltáskát, tarisznyát, hozott hozzá trapéz szárú farmert is. Természetesen igent mondtam, hiszen aki ismer, az tudja, hogy a kezem alatt minden újjá alakul, mindez csak fantázia kérdése. A pólón lévő minta átmenthető volt és tetszett is még neki. A minősége szépen megmaradt a mosások alatt, így a pólóból kivágott Síva mintás anyagdarabbal díszítettem neki a táskát.

Munkamenet

A vállpánt varrásával kezd, amilyen hosszút szeretnél, akkora darabot szabj, én 5 cm széleset készítettem és 70 cm hosszút. Kisebb virág motívumokat varrtam fel rá, ezeket is a pólóból vágtam ki, a farmer pántra applikáltam. (az applikálás: nagyon kis cikk-cakk, sűrűn öltve a minta szélén.) Az előző bejegyzés szerint megvarrtam a vállpántot.

A tarisznya szabása nem igényel nagy tudást, két tetszés szerinti téglalapot kell szabni hozzá a farmerból és a bélésből is egy-egy darabot.

A mintát vágd ki a pólóból és sűrű cikk-cakk öltéssel applikáld a tarisznya elejére. A két oldalát és az alját varrd össze, a sarkoknál egy 3x3 cm darabkát vágj le , így kap egy kis szélességet a táska. ( a sarok elkészítését a 11. oldalon találod.) Az eleje felső széle alá, középre 4 cm –el egy gomblyukat készíts. Ezen bújik ki a kötő. A bélés két oldalát is varrd össze, az alján hagyjál egy kisebb, kb 10 cm-es egy nyílást, amin a táskát kifordítod majd.

Varrd fel a táska két szélére az előre elkészített füleket, majd béleld ki a táskát a következő képpen. A farmertáska és a bélés felső szélét színükkel szembe fordítva varrd egymáshoz. A bélés nyílásán keresztül fordítsd ki, és a nyílást is varrd be. Én a tarisznya felső szélén a gomblyuk alatt és felett egy tűzést készítettem, ez lesz a zsinórház. Levasaltam a táskát. Belefűztem a zsinórt a gomblyukon keresztül, egy zsinórfogó golyó segítségével összehúztam. Kész is van a tarisznya.

Nézz körül a gardróbodban és ne szabj határt a fantáziádnak.

20143.jpg

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr2717903767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása