2022. december 19. 21:34 - AranyKarika

Barack színű kardigán...ahogy én kötöttem Alize Baby Best fonalból

Nyomatható, letölthető mintával, leírással magyarul

mosolygos_barack.jpg

Nagyon szeretem ezt a színt, a barackrózsaszín az egyik kedvencem, így amikor rátaláltam fonal böngészés közben, fülig ért a szám. Nagyon vártam, hogy megérkezzen a csomag. Amíg várakoztam böngésztem a pinterest oldalt és mintát kerestem hozzá. Bevallom csodaszépekre akadtam és alig tudtam választani.

Ez a kardigán nem csupán egy tavaszi ruhadarab, hanem a fonal vastagsága miatt bátran viselhető ősszel és télen is.
Első pillantásra mindenki felsóhajtott a kardigánom láttán, hiszen annyira szemet gyönyörködtető ez az egyedi rombuszos és azsúros minta, és a fonal színe is.

aranykarikaemblema01

A barackszín azonnal tavaszi hangulatot varázsol. Amikor a kardigánt először viseltem, arra gondoltam, hogy megoszthatnám veletek a kötésmintát és a munka menetét, hogy ti is hasonlót köthessetek magatoknak.

Mint minden kézzel kötött darab, a legelőször a kötésminta kiválasztása volt a legvarázslatosabb rész. Tudtam, hogy valami különlegeset szeretnék, amely egyedivé teszi ezt a kardigánt. Így a rombusz és az azsúr minta mellett döntöttem, melyek játékosan kiegészítik egymást. A kötésmintát kiválasztásával, egy izgalommal teli utazás kezdődött.

Minden sor, minden szem egy lépés volt a kardigánhoz. A választott fonal vastagsága biztosítja, hogy a darab tökéletes meleget adjon a hűvösebb napokon. A szándékom az volt, hogy egy jól használható, sokoldalú darabot hozzak létre, amely segít átvészelni a hideg napokat.

A fonal gyorsan fogyott az ujjaim között, ahogy egyre több sor született. Legvégül a gallérral, melyben az azsúr minta ismétlődött, kialakult, a kardigán és elkezdte élni saját életét.

Most pedig jön az a rész, amikor szeretném a kötésmintát és a munka menetét veletek megosztani, hogy ti is elkészíthessétek ezt a varázslatosan szép kardigánt.

Egy kardigán képes a tavaszt üdvözölni, a télbe burkolózni és viselőjének kellemes meleget nyújtani.

A leírást elektronikus formában, PDF fájlban küldöm a fizetés után a vásárláskor megadott email címre. Ezért kérlek pontosan add meg azt.

Méret: 36 - 38 - nak megfelelő
Szélessége 45 cm,
Passzé magassága 5 cm
Teljes hossza: nyakcsúcstól 68 cm
Ujja hossza: 62 cm


Fonal neve: Alize Baby Best Color 170- 631430
Összetétel: 10% bambusz, 90% anti-piling akril
Kiszerelés: 100g/ 240m

Szükséges fonalmennyiség 45 dkg


Ajánlott tűméret kötéshez: 4

Méretpróba: 10x 10 cm sima kötéssel: 20 szem széles és 32 szem magas. Ha több neked akkor kisebb tűvel
kössed, pl, 3,5 , ha kevesebb akkor nagyobbal, pl. 4. 5.


Minták


Patent minta kötése a gombolás pánthoz: egy sima egy fordított


Bordás kötés : 2 fordított és 2 szemet áthúzással összekötünk : 1 szemet simán leemelünk, a következő
szemet simán lekötjük majd a leemelt szemen áthúzzuk.


Mintás kötés: 26 szemből áll, mintarajzzal, magyarázattal

 

170-.jpg

 

 

 

kardi2.jpg

20230610_190237.jpg 20230610_190325.jpg

 

 

 A kardigán modell leírása és kötésminta a webáruházban megvásárolható

 

20143.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr8018006316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása