2023. december 30. 10:24 - AranyKarika

Poncsó, krémszínű fonalból-Stílus és egyéniség egy darabban

Letölthető modell és minta leírás magyarul

stilus_es_egyeniseg_egy_darabban.jpg

Egy szürke, esős őszi délutánon böngészni kezdtem egy fonal webáruház kínálatát. Magamban arra vágytam, hogy valami igazán különleges és egyedi fonalat találjak, ami azonnal beindítja a fantáziámat. Ahogy végigböngésztem a kínálatot, a szemem megakadt egy varázslatosan szép krémszínű fonalon. Azonnal megnéztem az összetételét, és boldog voltam, amikor láttam, hogy ez a fonal az én kedvenc anyagaim közül, az acryl és a gyapjú találkozásából született.

Azonnal tudtam, hogy ebből a fonalból szeretnék valami igazán különleges darabot létrehozni. Kattogott az agyam ezerrel, és kitaláltam belőle egy poncsót, amit tavaszig meg tudok kötni, és talán egy kendő horgolása is belefér az időbe. Azonnal megvásároltam 80 dkg-t belőle. Alig vártam, hogy megérkezzen és megtapinthassam. Amíg a futárt vártam, mintákon gondolkodtam, mi illene a fonal vastagságához a legjobban?. Élveztem a keresgélést, de a végén a magam mintasorát választottam. A kész poncsó éppen ennyi fonalat emésztett fel, még a rojtok is kijöttek belőle.

alize_superlana_maxi.jpg

Amikor megkaptam, azonnal kötni kezdtem. Mielőbbi elkészítés érdekében fáradhatatlanul dolgoztam. Mivel vastag a fonal, gyorsan haladtam. Hamarosan elkészült a poncsóm, és alig várom, hogy viselhessem. Ez a krémszínű poncsó tökéletesen kiegészíti a szekrényem többi darabjait, és hihetetlenül meleg és kellemes viselet.

Amikor elkészültem, éreztem, hogy valami hiányzik…..Maradék fonalaimból horgoltam hozzá egy kendőt is. Horgolás közben jöttem rá, hogy tökéletes választás volt, hiszen a fonal színei harmonizálni fognak a tavaszi nadrágaimmal és a táskáimmal is.

A fonal, a kész poncsó és a hozzá készített melírozott kendő nemcsak egy-egy ruhadarabot hozott az életembe, hanem egy kihívást, lehetőséget és inspirációt is. És a legjobb az egészben? Minden alkalommal, amikor viselem majd, büszkeséggel fog eltölteni, hogy magam öltöztetem magamat, saját stílusban, egyéniségemnek megfelelően.

poncso3.jpg

Ha tetszik a poncsó, a leírás alapján kössed meg te is saját színedben.

A minta és modell leírását a webáruházban megvásárolhatod.

Ára: 690 ft

A modell leírását digitális formában-letölthető PDF fájlban küldöm a megrendelésben leadott email címre. Kérlek ezért ügyelj annak pontosságára.

38-40-42 méretre jó a poncsó


A használt fonal : ALIZE SUPERLANA MAXI.
Összetétel: 75% akril, 25% gyapjú
Kiszerelés: 100 m
Súly: 100 gr./motring
Felhasznált mennyiség: 80 dkg.
Kötőtű mérete: 7 cm
Kötéspróba: 10x10 cm= 11 x 18 szem

Nehézségi fok: kezdő

Technikák: simakötés, riszkötés, fordított kötés, passzé kötés, csavart minta, két szem jobbra és balra keresztezése

Tervező: AranyKarika

Év: 2023.

 

poncso4.jpg

20143_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr8118291419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása