2024. február 22. 09:28 - AranyKarika

Szivárványszínű csipke pulóver saját kezűleg

Alize Cotton Gold Batik fonalból

csipke_pulcsi_a_szivarnyany_szineiben.jpg

Tudod, mi számomra varázslatos dolog? Az az érzés, amikor valami olyan szépet és különlegeset teremtek, hogy az a szememben és a szívemben egyaránt csodálatot kelt. Most megosztom veled az egyik varázslatomat, amit a szabadidőmben éltem át. Egy csodaszép, szivárvány színekben pompázó fonalból kötöttem egy pulóvert magamnak.


Amikor megláttam ezt a színátmenetes Alize fonalat már akkor lenyűgözött. Ahogy a kezembe vettem a színpompás motringokat, a különböző árnyalatok felébresztették bennem a kreativitást és az örömöt. Azonnal eldöntöttem, hogy ebből a fonalból valami különleges és egyedi dolgot szeretnék létrehozni.


A színes fonalhoz egy gyönyörű csipke mintát választottam, aminek minden sora magával ragadott. Az apró lyukak és finom részletek olyan varázslatosak voltak, hogy szinte képtelen voltam letenni a kötőtűket. Ahogy haladtam előre a kötéssel, egyre jobban elmerültem a folyamatban, és mindig izgatottan vártam, hogy lássam, hogyan jönnek össze a színek és a mintázatok.


A csipke pulóver elkészítése során pedig nem csak az alkotás öröme töltött el, de egyfajta nyugalom is átjárt. A kötés közben teljesen megfeledkeztem a hétköznapi gondokról. Csak én voltam és a pulóverem.
Mikor elkészültem, és láttam a végeredményt, szerintem büszkeségtől és boldogságtól ragyogtam. A pulóver gyönyörűen kiemeli a személyiségemet és minden apró részlete azt sugallta, hogy jelen voltam az alkotásban és teljes odaadással végeztem a munkát. Lenyűgözött, hogy mit hoztam létre négy motring fonalból! Egy saját kezűleg kötött csipke pulóvert, ami a szivárvány minden színében pompázik.


Úgy döntöttem, hogy aki szeretné, maga is elkészíthesse ezt a varázslatos darabot. Ezért elkészítettem a pulóver modelljének és a mintának a részletes leírását egy PDF, letölthető fájlban.


Most pedig arra buzdítalak téged, kedves olvasó, hogy ne félj megtalálni a saját varázslatos pillanataidat. Engedd szabadjára az alkotói energiádat és fedezd fel egy szép fonallal és ezzel a csipke mintával a kézi kötés varázslatos világát.


A pulóver Alize Cotton Gold Batik fonalból kötöttem.
Mérete: 38-40
Alapanyaga: 55% pamut, 45% akril100 g kb. 330 m
Ajánlott horgolótű méret: 2 – 4Ajánlott kötőtű méret: 3,5 – 5
Color: 4530
Fonalmennyiség: 40 dkg
Kötőtű: 3,5
Kötéspróba a mintázattal : 6, 5cm

AranyKarika tervezésű, kivitelezésű modell

                                               

A magyar modell és minta leírást erre a linkre kattintva megtalálod

 

Kellemes időtöltés kívánok!

20143_1.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr9718336609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása