2023. november 23. 15:45 - AranyKarika

A szabadidőm legújabb alkotása

A gyönyörű napsárga, kézzel kötött blúzom

szabadidom_legujabb_alkotasa.jpg

A kézi kötés mindig is kedvelt hobbim volt, ki tudom élni benne a kreativitásomat és a szabadidőm nagy részét eltölthetem vele.

 Most pedig szeretném megmutatni nektek a legújabb alkotásomat, egy gyönyörű napsárga, csipkemintás blúzt, melyet nagy gonddal, figyelemmel kötöttem.

A választott fonal egy csodálatosan vibráló napsárga alice cotton gold fonal volt, amely magával ragadja a tekintetet. Ahhoz, hogy megtörjem az egyhangúságát, néhány narancssárga, színátmenetes csíkkal díszítettem. A minta lyukacsos és szellős, ami kellemes viseletet biztosít a nyári melegben.

nyari_sarga3.jpg

A kötés során igyekeztem minél több időt a szabadban tölteni. Így a kertben, a virágok között ülve élvezhettem a friss levegőt, hallgathattam a madarak csiripelését. Az egyik legkedvesebb pillanatom az volt, amikor kedves kis cicám odaosont mellém és odadörgölődzött a kezem alá. A jelenléte fokozta a nyugalmat és boldogságot, amit a kötögetés közben éreztem.

Sokan hihetik, hogy a kötés monoton és unalmas tevékenység, de én egészen másképp vagyok vele. A kötögetés tökéletes lehetőség nekem arra, hogy kikapcsolódjak. Ahogy kötözöm a szálakat, érzem, hogy az idegeim megnyugszanak, a stressz pedig lassan elszáll. Aztán, amikor látom, hogy a fonalak szép lassan összeállnak és egy új ruhadarab kezd kibontakozni, az öröm és elégedettség érzése árad szét bennem.

nyari_sarga_felso1.jpg

A jövő nyáron a napsárga, csipkemintás felsőmet, boldogan viselem majd. Nemcsak egy új ruhadarabot sikerült létrehoznom, hanem egy darabot a szívemből és lelkemből. A kötés lehetőséget ad arra, hogy a kézimunka segítségével kifejezzem önmagam és megalkothassak valami egyedit. Emellett pedig felbecsülhetetlen élményt és időtöltést nyújt, amelyet mindenkinek ajánlok, aki szeretné kicsit lelassítani az életét és egy kis nyugalmat szeretne találni a mindennapokban.

Remélem, hogy a blúzom inspiráló lehet neked is, és ha kedvet kapsz a kézi kötéshez, ne habozz, hiszen egy olyan tevékenység, amely boldogságot és nyugalmat hoz az életedbe.

nyari_sarga4.jpg

A nyári csipkekötött pulcsi hozzávalói 38-40 es mérethez:

20 dkg alice cotton gold pamutfonal ( 55%pamut, 45% acryl

5 dkg YarnArt Jeans Tropical fonal ( 55% cotton, 45% poliacryl)

Én 3, 5-es tűvel kötöttem a passzé részt, a mintához 4-es kötőtűt használtam.

A passzét 90 szemre kezdtem, majd 95 szemmel folytattam tov

Megfelelő magasságig kötöttem a mintás részt, a papír szabásmintámnak megfelelő magasságnál fogyasztottam a karöltő részt és a nyakkört. A darabokat összevarrtam és a nyakkör szemeit felszedve 4 sort kötöttem körbe. körbe körkötőtűvel, majd leláncoltam a szemeket.

20143_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr8718265259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása