2024. május 31. 09:30 - AranyKarika

Tündöklő tenger

Egyedi felső horgolása színátmenetes fonalból

summer.jpg

Nyár elején mindig nagy örömmel veszem elő a horgoló cuccaimat és nekiállok valami új és izgalmas projektnek. Idén egy csodálatos színátmenetes fonallal kezdtem, felbontottam egy kötött kendőmet, és úgy döntöttem, hogy abból horgolok magamnak egy felsőt. A türkiz, zöld és sárga színek egyszerűen varázslatosan mutatnak egymás mellett, és olyan vidám hangulatot kölcsönöznek ennek a ruhadarabnak, hogy azonnal szerelmes lettem belé.

Ez volt az első alkalom, hogy fentről lefele haladva horgoltam valamit, de gyorsan megszoktam a technikát és nagyon élveztem az egész folyamatot. Úgy éreztem, mintha varázsló lennék, aki a saját kezével alkot csodát.

A végén büszkén vettem fel a kész felsőt és azonnal tudtam, hogy nem csak én örülnék ennek a ruhadarabnak, hanem másoknak is nagyon tetszene. Ezért úgy döntöttem, hogy megosztom a horgolási mintát és a tapasztalataimat a blogomon, hogy mások is kedvet kapjanak a kreatív alkotáshoz.

Szóval ha te is szeretnél egy vidám és egyedi felsőt horgolni nyárra, akkor  jó helyen jársz. Csak vedd elő a kedvenc fonaladat és kezdd el az elkészítést, garantáltan nem fogsz csalódni az eredményben! És ha véletlenül segítségre lenne szükséged, akkor nyugodtan írj nekem, örömmel segítek!

Szóval horgolásra fel, és alkossunk együtt csodákat a nyár varázslatos világában!

tundoklo_tenger1.jpg

 

yarnart_rosegarden_310_mimib-500x500.jpg

A fona l YarnArt Rosegarden 310, a horgolótű 3-as.

Összetétel: 100% pamut

Kiszerelés: 250g / 1000 m

Ajánlott tűméret kötéshez: 2,5 mm

Ajánlott tűméret horgoláshoz: 3 mm

 

A szabásminta 38-as méretnek megfelelő.

Javaslom, hogy a munka kezdése előtt készítsd el a szabásmintádat egy papírra, vágd ki és annak megfelelően horgold a blúzt.

A képen látható horgolásminta szerint horgolva fentről lefele kezdjük a munkát.

csipkeminta.jpg

Az első sort 139 szemre kezdtem 3-as horgolótűvel. Három minta egységet készítettem.

Innen kezdtem el a hónalj rész alatti darabot horgolni a második mintával. Az eleje és háta szemi 76-76.

Felszedtem  a hónaljhoz 18-18 szemet így az elején és a hátán is így 192 szemmel horgoltam körbe.

Innen lefele haladva 8 mintaegységet horgolunk körbe  10 cm es szakaszon. 

tundoklo_tenger_5.jpg

tundoklo_tenger_3.jpg

 minta1.jpg

Ha szükséges, lehet a derék karcsúsításához fogyasztani, ahogy én is tettem. Innen tovább már így horgoltam. Ezt úgy értem el, hogy a hónalj alatti részen az pálcás mintaegységekből csak 4 pálcát horgoltam 20 cm szakaszon.

Mindenki a maga karcsúságához igazítva horgolhatja.

tundoklo_tenger_4.jpg

A csípőbőséghez a pálcákat folyamatosan visszaszaporítottam. a szabásmintámnak megfelelően.  Tehát ismét a második mintával horgoltam az utolsó szakaszt. Amit a hónaljnál lefogyasztottam pálcákat a mintaegységekből, azt folyamatosan visszahorgoltam.

A szabásminta amit én használtam:

rajz.jpg

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr1918417629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása