2024. május 23. 13:00 - AranyKarika

Varázslatos FUKSZIA blúzom

Hogyan készítettem el és miért imádom?

varazslatos_fukszia.jpg

 Nyár van, és én már alig várom, hogy felvegyem az új horgolt blúzomat! Csodaszép FLOWERS VIVID 511, színes fonalból készült, a pink és rózsaszín árnyalatai pedig olyan gyönyörűek, hogy erre egy új nevet is adtam neki: "FUKSZIA"!

Hosszú órákon át ültam a horgolás felett, figyelve a mintára, hogy minden szál tökéletesen illeszkedjen egymáshoz. De megérte, mert a végeredmény egyszerűen lenyűgöző lett! A csipke minta gyönyörűen mutat a blúzon, és mindenki csak ámul, amikor felveszem.

fukszia_5.jpg

Ha érdekel. hogy hogyan készítettem el ezt a varázslatos darabot, nézz rá a blogomra, ahol részletes leírást és horgolás mintát is találsz! Remélem, inspiráló lesz számodra is, hogy elkészítsd saját FUKSZIA blúzodat! A horgolás egy fantasztikus hobbi, ami színessé és egyedivé varázsolhatja a ruhatáradat!

fukszia_1.jpg

Legyen szép napod, és mindig hordj valami színes és vidám ruhadarabot, hogy ragyogj! A FUKSZIA blúzom minden alkalommal mosolyt csal az arcomra, és örömöt szerez. Miért ne próbálnád ki te is ezt a csodás és kreatív hobbit?

main_yarnart_flowers_vivid_511.jpg

Brand: YARNART
Composition: COTTON 55% ACRYLIC 45%
Weigth: 250 grams
Length: 1000 metres
Needle size (mm) 2.0
Crochet size (mm) 3.0
Country: TURKEY

 

fukszia_2.jpg

A felsőm 38 - as méretű.

A munkához hármas horgolótűt használtam. A felsőt körbe horgoltam, lentről felfele. 

Kezdéshez 25x 9 szemet vettem fel. Nekem 10 cm-ben 4x9 szem jött ki EBBŐL A MINTÁBÓL.

Készítettem mganak egy szabásmintát hozzá, ennek alapján horgoltam. A hónalj és a nyakkivágás fogyasztásást ennek megfelelően horgoltam.

Hónaljnál 10 cm nek megfelelő szemeknél abbahagytam a mintát.innen is körbe horgoltam tovább.

A hónaljnál a válla részéhez szedtem fel szemeket 63 szemet. a minta szerint horgoltam tovább. Ha simán hagyod az elejét, nem készíteszt mélyítést akkor úgy horgold , mint a hátsó részét. A vállak vonalán fogyasztottam a mintát, úgy, hogy a vállamra simuljon. Mindig felpróbáltam. Hol a hármas láncszemekből csíptem le, és csak 2 szemet horgoltam, hol a pálcák közötti láncszemet hagytam el.

Az első igazi körbe horgolt munkám volt, de sikerült megbírkóznom vele. Jó ötlet volt , hogy készítettem hozzá szabásmintát. Nagyban megkönnyítette a munkát.

Amikor készen voltam, egy törölközőre kifeszítettem gombostűk segítségével és nedves ruhával letakartam. Egy nap múlva levettem róla, hagytam megszáradni. Ngayon szépen kifeküdt, a formát jól megtartotta.

 

minta_1.jpg

fukszia_4.jpg

                                                 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr818411883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása