2023. november 03. 13:01 - AranyKarika

Nyári felső, őszi színekkel

Csikemintás nyári blúz

nyari_felso_oszi_szinekkel.jpg

 

Csodaszép őszi színekkel kötöttem ezt a nyári, csipkemintás felsőt.

A narancssárga és a sápadt zöld melírozott fonal szerintem nagyon jól passzolnak egymáshoz.

A zöld fonal egy gombolyagnyi  maradék volt, egy pulóver kötése után. Nem akartam visszacserélni, mert pamut fonal, gondoltam jó lesz még valamihez. Aztán bejött egy gondolat, hogy kötök egy csipkemintás nyári felsőt, jó szellős, lyukacsos mintával. Választottam a zöld fonalhoz egy illő színt és ezt a csipkemintát.

Szerinted jó választás volt? Írd meg kommentben.

A felsőrészhez összesen 20 dkg fonal használódott el, 5 dkg a zöld melírozottból és 15 dkg a narancssárgából.

3,5 -es kötőtűt választottam a mintához és a fonal vastagságához.

Mivel nekem 38-as méretem van ennek megfelelően készítettem egy papír szabásmintát. A kötés folyamatában erre fektetegettem fel a munkámat és ennek megfelelően fogyasztottam ahol kellett.

A passzérészhez az én mintámnak megfelelően,  90 szemet szedtem fel, 3 -as tűvel kötöttem, majd folytattam a 3, 5-ös tűvel.

A minta 8 x11 szemből +2 szélszemből áll.

A fonalak : YarnArt  Jeans Tropical 5 dkg

Alice Cotton Gold 15 dkg

green_and_white_photo_frames_marble_skincare_instagram_post_20231103_111013_0000.jpg

green_and_white_photo_frames_marble_skincare_instagram_post_20231103_111403_0000.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr6718249873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása