2023. január 22. 11:28 - AranyKarika

Horgolj szerencsehozó kulcstartót

Négylevelű lóhere horgolás minta

szerencsehozo_blogkep.jpg

Apró, kedves ajándékkísérő lehet ez a kulcstartó ha meghorgolod, de a saját kulcsaidat is ráfűzheted, és veled lesz a szerencse úton-útfélen. :) 

Én is ajándék kísérőnek horgolom őket, a megrendelt gravírozott munkáim mellé teszem  a csomagokba. 

Kulcskarikát  hobbi boltokban be lehet szerezni, én a neten vásároltam belőle.

Maradék horgoló fonalakat fel lehet hozzá használni. 

Egy hasonló horgolt darabot találtam a neten, de minta nem volt hozzá. Próbálgattam egy darabig és létrejött ez a képen látható változat. Lerajzoltam a mintát, amit a a képre kattintva letölthetsz, és nyomtatás után lefűzheted a gyűjteményedbe.

Nagyon gyorsan megvan 20 perc alatt meg lehet horgolni egyet.

A kezdőszem 6 levegőszemből áll. Összekötöm egy gyűrűnek, ebbe 12 rövidpálcát horgolok. Elosztom 4 részre, így minden harmadik szem fölé 8 láncszemet horgolok. A közbeeső szemekbe rövidpálca kerül.

A nyolc láncszembe 3 rövidpálca, 3 egyráhajtásos pálca 2 kétráhajtásos pálca, 3 egyráhajtásos és 3 rövidpálca kerül. Következő 2 szembe 2 rövidpálca, majd a következő 8 láncszembe az előbb leírt pálcasor kerül.

Így megy ez mind a négy lánchurokba. Amikor megvan, az egészet körbehorgoljuk rövidpálcával. Minden levél fölé 12 rövidpálca kerüljön. A végén 8 láncszem majd a kulcstartóhoz horgoljuk, megint 8 láncszem és befejezzük a mintát.

minta_kulcstarto.jpg

1000002100_2abdc173534d2c5d7a414cf68bfe53fa-2023_01_11_17_55_38.jpg

 

Bízom benne, hogy sikerül neked is. Küld képet kíváncsi vagyok a te négylevelű lóherédre.

alairasos_kepem_nagyban_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr3618024924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása