2023. november 03. 15:28 - AranyKarika

Szivárványos hangulat

Csíkos,színes kardigán maradék gonalakból

szivarvanyos_kotott_kardigan.jpg

Több évtized maradék fonalait kötöttem össze ebbe a kardigánba. Szerencsém volt mert a fonalak vastagsága szinte azonos volt valamennyi színnél, így egy szálasan mehetett a munka. Négyes kötőtűt használta hozzá. A színeket egymás mellé rakosgattamés a legjobb színátmenetet választottam a kötéshez. Barna színű fonalat használtam a színek közöttt és a passéhoz, gombolűspánthoz.

A kardigánba 35 dkg színes fonal és 5 dgk barna fonal ment bele. A saját mértemre (  38-as) készített papír szabásminta alapján fogyasztottam, kötöttem. Estemben 90 szemre kezdtem és ezzel haladtam tovább. A kardigán gombolűspántját az elejével együtt kötöttem, ehhez 8 szemet használtam.

Szerinted illenek ezek a színek egymáshoz? Írd meg kommentben.

screenshot_20231103_150429_gallery.jpg

20231103_150224_0000.jpg

 

 20143_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr4318249953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása