2023. november 10. 10:09 - AranyKarika

Pihe-puha angora pulcsi

pihe-puha_angora_pulcsi.jpg

Ha szeretsz divatos és egyedi ruhadarabokban feltűnni, akkor az angora fonalból készült kézzel kötött pulóver tökéletes választás lehet számodra. Ez a pulcsi rózsaszín árnyalatnak köszönhetően romantikus és nőies megjelenést kölcsönöz. Az angora fonal nemcsak kellemes tapintású és meleg, hanem a színátmenete révén is különleges hatást kelt.

Az pulóver szakaszosan festett, így a sötétebb rózsaszíncsíkozás arányosan eloszlik a pulóveren. Ezáltal feldobja és dinamikussá teszi a megjelenést. A kézzel kötött pulóver alapanyagának köszönhetően kifinomultságot nyújt, így akár elegáns alkalomra is tökéletes választás lehet.

20231103_154745_0000.jpg

Ha te is megkötöd ezt a pulóvert, akkor remekül kombinálhatod farmerral, vagy akár egy szűkített nadrággal is, így kiemelve a pulóver szépségét és egyediségét. Ha választasz hozzá egy színben illő kiegészítőt, például egy sál vagy sapka formájában, az még inkább kiemeli a pulóver szép színét.

A rózsaszín angora pulóverhez egyszerűbb kiegészítőket, például egy hosszú nyakláncot vagy olyan ékszereket válassz, melyek nem vonják el a figyelmet a pulóverről.

Ehhez a pulcsihoz  20 dkg YarnArt Angora Active fonalat használtam fel, 6 os tűvel kötöttem.

A munkát 80 szemmel kezdtem 4 es tűvel és dupla szállal, hogy a passzé része a pulcsinak jobb tartású legyen, majd egy szállal egyenesen, sima szemekkel kötöttem tovább. Ehhez a színes szakaszból fogtam össze két szálat. A papír szabásmintámnak megfelelően a hónaljnál, nyakrésznél fogyasztottam. 

Az ujját 40 szemre kezdtem, szintén dupla szállal és a szabásmintának megfelelően szaporítottam a  hónaljig. Itt fogyasztottam a szemeket a mintához igazodva.Megfelelő magasságban a szemeket leláncoltam.

A kész darabokat egymáshoz varrtam, a szálakat eldolgoztam.

Ha tetszik a pulcsi, nyugodt szívvel ajánlom hozzá ezt a fonalat, igazán kellemes volt vele dolgozni és hamar készen is lett a nagy kötőtű által.

20231103_153857_0000.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr5018255401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása