2020. december 22. 11:04 - AranyKarika

Adventi koszorú készítése, mikulásvirággal


a.jpg

Az előző blogban a mikulásvirág elkészítésével, varrásával ismerkedhettél meg. Ha még nem csináltál mikulásvirágot textilből, akkor erre a linkre kattintva a blogban megtudhatod, hogyan készíthetsz a képen látható mikulásvirágot.

letölthető minta segítségével ki tudod szabni az alkotórészeit.

Egy műhó koszorút körbetekertem, flitteres csipke anyag maradékkal. A felső szélére szatén szalagot tekertem. Egy mikulásvirágot erősítettem az alsó szélére. Nagyom mutatós lett szerintem.


Az alsó képen, szintén egy műhó koszorút vettem alapul. Egy fehér anyagcsíkot beszegtem mindkét szélén, ezzel tekertem be a koszorút. Arany színű szalaggal dekoráltam. Az alsó szélére erősítettem egy mikulásvirágot. A felső széle pedig egy zöld selyemből varrt masnit kapott, amit egy piros filcből kivágott koronggal és arany gyöngyökkel varrtam hozzá a koszorúhoz. A hátsó feléhez erősítettem a felakasztáshoz szükséges szalagot.

 

 

A mikulásvirághoz a minta erre a linkre kattintva letölthető.

Mikulásvirág

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr5316339270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása