2022. július 31. 17:37 - AranyKarika

Márványos bögre festése, körömlakkal

 

Sokan szeretünk egyedi, magunk által elkészített ajándékot adni, szülinapra, névnapra, karácsonyra...

Vannak nagyon ötletes és szép dolgok amiket ki lehet próbálni.

Nemrég láttam egy egyszerűen elkészíthető két perces ajándékot. :)

Nem kell más hozzá mint egy sima fehér vagy fekete bögre, egy tálka víz és kétféle színű körömlakk.

Barátnőnek, kolléganőnek egyedi és saját készítésű ajándékkal rukkolhatsz elő ha elkészíted.

Két perc alatt megvan, némi száradás után csomagolhatod is. Kézi mosogatással mosogatható, nem kopik le .

A videóban fehér bögrén vannak a színek, de én feketén is kipróbálom, szerintem azon is jól fognak érvényesülni a színek.

Én is kipróbáltam, pink és türkizkék körömlakkal. Először egy fehér kis tejkiöntő esett áldozatul, majd felbuzdulva az eredményen egy üvegpoháron is kipróbáltam...

Karácsonyig még neked is elkészül egy készlet. :)

                    Csupán ennyi dolog kell hozzá.

  

Belecseppentettem a vízbe először a pink színű lakkot, majd a türkizkéket. kissé szétkevertem óvatosan egy fogpiszkálóval, hogy kapjon márványos mintát kapjon.

Belemártottam a kiöntőt, nagyon kicsit hagytam és kiemeltem a vízből.

Ilyen lett.... :)

 

Most először a türkizből cseppentettem, aztán a pinkből, óvatosan megkevertem és belemerítettem az üvegpoharat. 

Ez ilyen lett, még vizes.... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr8417894785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása