2022. augusztus 09. 19:39 - AranyKarika

Musztángos falvédő

műhelymunka

Mérete: 187x67 cm.
A falvédő előlapját beragasztottam flízzel.
A munka legelején a kivágott mintákat ráhelyeztem, rendezgettem az alapra, majd ráapplikáltam vagyis sűrű cikk-cakk öltésekkel felvarrtam.
Ezt követően alárakom a melegítő közbélést, sűrűn legombostűzöm, biztosítótűvel rögzítem, majd szabadkézzel aplikálom a bokrok, fák lombozatát. Ezzel a technikával készítettem el a tavat és az akörüli növényzetet.

A legvégén jött a hátlap hozzávarrása az előlaphoz és a flízhez. Legvégénés a füleket varrtam fel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr3517902789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása