2022. augusztus 25. 17:52 - AranyKarika

Megunt farmerdzseki második élete

Varrd velem - DIY

 

Az újrahasznosítás jegyében készült ez a farmer táska is.
Egy megunt, kiselejtezett dzsekit hoztak be a műhelybe, mondván, hogy nekem adják csináljak belőle valamit....
Hát én csináltam... Egy táskát gondoltam ki belőle. A fő szempont az volt, hogy ne kelljen túl sokat dolgozni a már meglévő kabátkán.
Így a lehető legkevesebb munkával alkottam egy új dolgot. Készítsd el te is.

Legelőször kivágtam a dzseki ujjait, majd az egyikből egy akkora darabot vágtam ki, ami a táska aljának megfelel. Levágtam a gallér részt is róla. A másik darabból füleket varrtam.
Kiszabtam egy maradék anyagból a bélést, amire egy belső zsebet is raktam, hogy a telefont, egyebeket bele lehessen rakni. Igyekeztem akkorára szabni mint a táska lesz. Az oldalát és az alját összevarrtam, az utóbbin egy kis nyílást hagyva a kifordításhoz. A táskával összevarrtam színt színnel összefordítva, a felső szélénél a varrásba fogtam a füleket. A nyíláson kifordítottam. A dzseki elején a gombolás részt levarrtam. Belevarrtam fércelés után egy hosszú cipzárt. Egy kisebb kalocsai mintát hímeztem az elejére, jobbról és balról.

  • Tipp: Farmeringből is elkészítheted.

    Íme a képek, amiknek segítségével te is varrhatsz hasonlót.

A dzseki, átszabás előtt.

Kivágtam az ujjakat és levágtam a gallér részét.

 

Szabtam egy részt olyan széleset mint a dzseki alsó széle. Ez lesz a táska alja.

Kiszabtam egy maradék anyagból a méretnek megfelelő bélést is hozzá.

 

Bevarrtam az alját.

Összevarrtam a bélést. Alul hagytam egy kis nyílást. Rátűztem egy zsebet is. Majd a táskához varrtam.

 

A széleket egymáshoz tűztem, körbevarrtam, színükkel szembe összefordítva. a bélés alján hagyott nyíláson kifordítottam.

Az ujjából kiszabott és összevarrt vállpántot is rávarrtam, majd belevarrtam a nyílásba egy cipzárt.

 

A végén kihímeztem. A gombolás részt levarrtam.

20143.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr5817903773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása