2024. július 26. 11:02 - AranyKarika

Csodás, pávafarok mintás válltáska

Színek és Kreativitás Ötvözete

pavafarok_mintas_valltaska_1.jpg

Kedves Olvasó!

Ma egy igazán különleges kreatív projektről szeretnék mesélni nektek, ami már régóta a szívem csücske! Horgoltam egy csodás, csupa-csupa színes fonalból készült válltáskát, ami a pávafarok lenyűgöző mintázatát idézi. Ahogy elkészült, azonnal beleszerettem, és nem csoda, hiszen igazi színkavalkádot hoztam létre, ami bármelyik outfitet feldobja!

pavamintas_taska1.jpg

A Színek Játéka

A táskához kiválasztott fonalak színei igazi vidámságot csempésznek a hétköznapokba. A pasztell zöld, sárga, rózsaszín, halványkék és a mélykék árnyalatok alkotják a táska gyönyörű mintáját, amely a szivárvány színeivel versenytársként lép ringbe. Ezek a színek remekül harmonizálnak a klasszikus farmernadrággal, így a táska könnyedén válhat mindennapi kiegészítővé. Még a legszürkébb napokat is képes feldobni!

Méret és Funkcionalitás

A táska mérete tökéletes: 35 cm átmérőjű, nem túl nagy, de elég tágas ahhoz, hogy elférjen benne minden fontos dolog, amire a nap folyamán szükség van. A válltáskában könnyedén talál helyet a telefon, pénztárca, kulcsok, és még egy kis uzsonna is! A horgolt stílus nemcsak divatos, hanem nagyon praktikus is, hiszen így egyedi és személyre szabott kiegészítőt hordhatunk magunkkal.

pavamintas2.jpg

pavaszem_mintas1.jpg

Mintázat és Horgolás

Ha te is szeretnél egy ilyen gyönyörű táskát készíteni, ne aggódj! A horgoláshoz szükséges mintát és részletes leírást is megosztom veletek! A pávafarok mintázat horgolása szórakoztató és élvezetes, bár egy kis türelmet igényel, hiszen a színes fonal váltogatás miatt igazi kihívásnak bizonyulhat.

Horgolást a You Tubon található Lilla Bjorn videó után készítettem. Erről te is lehorgolhatod. A videókban sorról sorra látod a készítését, így nem okoz gondot egy kezdőnek sem az elkészítése.

pavaszem_mintas_taska2.jpg

Fonal: Én Catania fonalat választottam, ez kiváló a táska horgolásához. Összesen hét darabot vettem , egy kicsi maradt a fő színből, amihez 3 gobolyag kell. A többi szín különböző. Ez elegendő a hátoldalnak, elejének, fülnek, és az oldalának is. 

A Lilla Bjorn minta csak eleje és háta oldalakból áll, én horgoltam a táskának oldalát is, ez kb. 5-6 cm széles. Amikor meghorgoltam az elejét és hátulját, utána elkészítettem az oldalát , egymáshoz horgoltam őket. Végül a fület készítettem el, egy műanyag csövet vettem hozzá, azt horgoltam be. De természetesen kész táskafület is dolgozhatsz hozzá.

Amint elkészül, büszkén viselheted a táskádat, amely nemcsak hogy otthonos érzést ad, de irigységet is kelt a barátaidban. Mindenki megjegyzi majd, hogy mennyire egyedi és színes, és hogy mennyire passzol a farmerodhoz! A pávafarok mintázat lenyűgöző hatása mindenkit levesz a lábáról.

Remélem, hogy inspirálódtál, és te is kedvet kaptál a horgolásához! Ne felejtsd el megosztani velem, ha elkészíted a saját változatotokat!

Boldog horgolást! 🎉💖

 

                                          

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr8018454715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása