2022. december 19. 18:36 - AranyKarika

Bibircsók- szerencsehozó boszorkány baba

Bibircsók Boszorka a Boszi-köz első szülött boszorkánya, 50 cm nagyra nőtt. 

Egy talapzatra ragasztottam, hogy stabilan álljon.  

Kezében egy piros ama és ágseprű van. fekete macskájával indulhat az erdőbe sétálni. A teste kettő darab PET palackból és vatelinnel behúzott drótból készült. Varrtam neki kék-fehér mintás blúzt, zöld szaténból varródott a szoknyája, egy fekete csipkeblúz gallérjából köténykét kapott. A kendője fekete alapon fehér karikákkal mintázott. 

Ha megfigyeled a képet. láthatod, hogy kozmetikában és manikűrben is járt.... Körme feketére festett, arcát sminkelték, de a bibircsókok így is jól láthatóak. Hatalmas orra van, mégis nagyon kedves boszorkánybaba lett belőle. 

Egy házaspár kérésére készítettem, de nem jöttek érte ...  elég sokáig állt a műhely kirakatában, aztán egyszer egy kártyajósnő megvette, akinek most a jósdáját díszíti.   

Nemrég ezt a bejegyzést kaptam tőle: 

Dávid Tímea 2017.08.28 16:56:14

Azt hiszem az elsők között voltam, aki boszit hozott Kláritól. Felraktam Anyukám éppen akkor elkészült konyhaszekrényére, boszorkánykonyha címszóval. Azóta már annak az asztalosnak a felesége vagyok aki a konyhát csinálta.   :kacag: 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr9018006280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása