2023. január 10. 17:03 - AranyKarika

Rozoga - boszorkány baba

Rozoga-boszorka 50 cm magasra nőtt. Két pet palack adja a testét, ehhez rögzítettem a kezeit, ami hajlítható. A testét puha vatelinnel tettem kellemesen puha tapintásúvá, van melle, és púpja is. Szép csipkével díszített, kék-zöld mintás szoknyába öltöztettem, fehér blúza felett okkersárga horgolt mellénye van. Kezében egy seprű és egy faág van. előtte csücsül a fekete macskája. Bibircsók csúfítja az arcát,és hatalmas orra is nőtt... Szoknyája alatt lábfejet is kialakítottam, feketére festett körmei vannak, a kézfeje is manikűrözött, fekete lakkot kapott. A boszit megrendelésre készítettem. Egyedi darab.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr7718020610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása