2023. május 17. 14:09 - AranyKarika

Páva mintás,

Egy szétterített páva farokra emlékeztet ez a horgolt minta. Ezzel a mintával, ezt a táskát horgoltam meg legelőször. Nem is lett rossz, sőt. Nekem annyira tetszett, hogy azóta is horgolok hasonlókat folyamatosan. LillaBjorn mintája, ebből gondoltam tovább ezt a fazonú válltáskát. Oldalrésze is van, hogy jobban lehessen bele pakolni, hiszen egy nőnek rengeted holmira van szüksége... :) Imádtam a színekkel dolgozni, egészen elvarázsolt, alig tudtam letenni a horgolótűt.

A hátoldala mandala mintás. A táskát elajándékoztam és aki kapta annak a mandalás fele is éppen úgy tetszik, mint az elő oldala.

5 színt használtam.

33 cm magas, 30 cm széles, 4 cm az oldala.

Catania fonaból horgoltam, jó tartást ad a táskának. Színtartó fonal.

A megvásárolható pávás táskáimat erre a linkre kattintva találod.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr7318123426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása