2021. július 09. 16:24 - AranyKarika

Csavart felsőrészes, nyári ruha

Egy igazán csinos, elegáns, nőies


nevtelen_3_2.jpg

Ezt a ruhát nagy kedvvel és örömmel varrtam, hiszen egyik táncos társam bízott meg vele néhány évvel ezelőtt.

Egy fehér alapon, fekete pöttyös duplaszéles , 150 cm széles anyagot hozott hozzá és a képen látható, lila ruha fazonját szerette volna belőle viszont látni.

lila_ruha.jpg

 A csini nyári darab a most divatos, elasztikus anyagból készült, nyolc  részben szabott szoknya résszel, mellközépnél csavarással, ami igazán nőiessé varázsolja a ruhát.Bár a mondás azt tartja, hogy "test is teszi", és mint látható Virág igazán jó alakú!

Virág ezt  a fazonú ruhát ezen a képen látta meg, de ebből a mostanság divatos pöttyösből álmodta meg.A térdig érő fazon mindenkinek előnyös, hiszen nem túl rövid, nem is előnytelenül hosszú, így javaslom bárkinek, bátran válassza ezt a hosszúságot.

Szerintem igazán jól áll neki ez a stílus!

A ruha mell részét bélelten csináltam, a jobb tartás miatt beragasztottam, béleltem és aztán varrtam hozzás a szoknya részhez. 

  kep_002_1.jpg

kep_004.jpg

 kep_006.jpg

 

alairasos_kepem_nagyban.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr6316617622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása