2021. július 12. 17:34 - AranyKarika

Nincs pazarlás, nincs tékozlás....

Használd fel az összes maradék anyagot - Íme egy ötlet

nevtelen_4_1.jpg

Egyik kedvenc filmem az Indul a bakterház, amiben a ténsasszony azt mondja Bendegúznak, hogy, nincs pazarlás, nincs tékozlás... nincs...nincs.

Hát ez a mondat jutott eszembe, amikor megvettem ezt a csodaszép krepp anyagot és a szoknya megvarrása után maradtak belőle darabkák.

  Magát a szoknyát négy részben szabtam, mindegyiket enyhén ráncoltam és aztán varrtam össze az alatta lévő darabbal. Csipkével dobtam fel. Saját méretemre, ami 40-es konfekciónak felel meg,másfél méterből ki tudtam hozni, de csak azért mert az anyag mintázata megengedte, hogy bárhol megtoldjam, sima anyagból 2méter 20 cm biztosan belemegy.

A szoknya elkészülte után keskeny 15 cm-es darabok mardtak, éppen annyi, hogy egy táskát kihozzak belőle. Belsejét vízhatlan béléssel borítottam, egy osztott zsebbel. Díszítésképpen behúzott gombokat alkalmaztam, mivel sok színes felsőm van így mindegyikhez szépen illik majd.

A felsőrészt rugalmas pamut anyagból varrtam, a mostanság nagyon divatos ,  csavart  megoldással készített mell résszel.

ruhak_2011_018.jpg

ruhak_2011_017.jpg

alairasos_kepem_nagyban.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr7216617704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása