2022. december 22. 16:29 - AranyKarika

Horgolt pulcsi a kedvenc színeimből

...ahogy én horgoltam Alize Díva Batic fonalból

szinatmenetes_horgolt_pulover.jpg

Egy számomra igazi szép színátmenetes fonal az Aliz Díva batic, ami többféle színkeverékben kapható.

Egész véletlenül akadtam rá, amikor átmenetes fonalat kerestem. Bevallom nem voltam jártas a fonalak világában már régóta, hiszen kihagytam 20  évet legalább. Boldog voltam amikor ezeket a színeket megtaláltam, így egyben. A lila, narancs, sárga, türkizzöld és zöld árnyalataiból áll, szakaszosan festett. Én kötéshez választottam, a fotó alapján amit az interneten , úgy véltem alkalmas lesz kötésre is. Azonban nagyon vékonynak találtam és így a horgolást választottam. Mivel tarka a fonal nem kerestem hozzá mintákat, éppen csak a pulcsi aljára horgoltam egy keskeny csipkemintás darabot.

Van egy papírból készített szabásmintám, ahhoz mérten fogyasztottam és szaporítottam az oldalvonalon illetve a karöltőnél és nyakkivágásnál. 

Az én méretem 38-as ebbe 45 dkg fonal ment bele. Végig egyráhajtásos pálcákkal dolgoztam és 2,5-es horgolótűt használtam.

aranykarika_krea.jpg

tarka2_1.jpg

 

 

tarka1.jpg

 

Szerinted így egyszerűen, minta nélkül, jól mutat ez a pulcsi?

20143.jpg

 Ha tetszett a bejegyzés kérlek oszd meg, hiszen másnak is hasznos lehet.

Köszönöm!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr9918007740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása