2023. december 06. 16:22 - AranyKarika

Egyszerűség és színek harmóniája

Vidám hangulatú kötött pulóver

egyszeruseg_es_szinek.jpg

Ma szeretném megmutatni a legfrissebb projektemet, ami egy gyönyörű szakaszosan festett fonalból készült, kötött pulóver. Az egyszerűsége és a fonal csodaszép színei teszik igazán különlegessé ezt a darabot. Megosztom veletek az elkészítés folyamatát és a végeredményt.

Ti, akik szerettek kötni, tudjátok, hogy a színes fonalak mindig izgalmasabbá teszik a munkát. Amikor megláttam ezt a piros-narancs- sárga-rózsaszín szakaszosan festett fonalat, azonnal elkezdtem tervezni, miképpen lehetne a legjobban kihasználni a szépségét.

Végül úgy döntöttem, hogy egy hosszú ujjú pulóver lesz a tökéletes választás. Az elejére pedig egy csipkés azsúr mintát kötnék, mely a fonal színeivel tökéletes harmóniában lesz. A minta kiválasztásához rengeteg képet nézegettem, hogy megtaláljam a tökéletes mintát. Végül egy egyszerű, de hatásos csipkeminta mellett döntöttem, mely könnyedén követhető és gyönyörűen mutat a pulóver elején.

kotott_piros_2.jpg kotott_piros1.jpg kotott_pirs3.jpg

Amellett, hogy a pulóverem stílusos és színes lett, a fonal is magáért beszél. A pamutfonal kellemesen és puhán simult a kezembe, ami nagyon fontos volt számomra. A színek pedig igazán vidám hangulatot kölcsönöznek a pulóvernek, amelyet bátran viselhetek majd a hűvösebb tavaszi estéken is.

Az egyszerű minta miatt hamar elkészült a pulóver. A végeredményre büszke vagyok, hiszen kézzel készítettem, és kötés közben minden szemnél éreztem az örömömet, az erőmet és az energiámat.

Nos, remélem, hogy felcsigáztam a fantáziátokat egy hasonló pulóver megkötésére! Ez a színpompás pulóver nem csak meleg és divatos, de garantálom, hogy imádni fogjátok mind a kötés, mind pedig a viselése során. Hozzájárul ahhoz, hogy fokozódjon az önbizalmatok, valamint kifejezze a kreatív egyéniségeteket.

A csipkés azsúrmintát mellékelem a bogbejegyzésemhez. Remélhetőleg ez segíteni fog nektek, hogy elkészítsétek a saját vidám hangulatú, tavaszi mintájú kötött pulóvereteket!

Hamarosan visszatérek újabb kötős kalandjaimmal, addig is leljétek örömötöket a fonalak világában és legyetek kreatívak!

kotott4.jpg kotott5.jpg minta.jpg

 

A pulóver hozzávalói 38-as mérethez:

Nekem van egy papírból készült szabásmintám, ehhez készítem el a fogyasztásokat, nyakkivágás ívét az ujját.

Te is tudsz ilyen készíteni, pl. úgy is, hogy egy régi, megunt pulcsidat darabjaira szeded és készítesz róla papír szabásmintát.

25 dkg Bravo Baby fonal

3 dkg Kristal maradék fonal a passzékhoz

A kötéshez 3,5 és 4-es kötőtűket használtam.

A pulóvert 90 szemre kezdtem, a passzé rész után 96 szemmel hónaljig kötöttem egyenesen, nekem ez 55 cm.

A szélessége a pulcsimnak 45 cm.

Szeretettel

20143_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr3718275185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása