2023. november 03. 14:57 - AranyKarika

Augusztusi ciklámen

Pulóver csipkemintával, BONBON Cuore fonalból

nevtelen_terv.jpg

Nem lehet elmenni egy fonal turi előtt, úgy, hogy be ne kukkantson az ember.... ezt a csodaszép színű fonalat is ott találta nekem a lányom, csakhogy nem volt annyi a mennyisége, hogy elég lett volna egy olyan pulcsiba, amit elképzeltem belőle. Szerencsére a gombolyagokon megvolt a cimke, így a színkód alapján tudtam rendelni a netről hozzá. 

Alig vártam, hogy megérkezzen. Addig egy csomó Pinterestes mintát megnéztem, kerestem a legmegfelelőbb mintát a fonal színéhez.

Erre a mintára esett végül is a választásom. Szerinted jól tettem, hogyan mutat ezzel a csipkés mintával?

Írd meg kommentben a véleményed!

A fonal maga nagyon puha, kellemes volt kötni, bár egy kicsit tartok attól, hogy használat közben bolyhosodni fog egy kicsit.... de majd kötök helyette másikat, lehet, hogy addig meg is unom.... :)

Összetétel: 100 % akril
Ajánlott tűméret: 3-4 mm
Súly/ hossz: 50g/140m
Tisztítása: 40 ℃ mosógépben

A pulcsimba, ami 38-40 es méret   355 g ment bele.

A mintát mellékelem, ha tudsz mintát olvasni, akkor használni tudod.

A passzét 90 szemből készítettem 3, 5 mm vastag kötőtűvel,  a mintából 6 db mintaegységet kötöttem. 96 szem + 2 szélszemből jön ki. Ezt 4es kötötűvek készítettem.

arrival.jpg

Nekem van egy papírból készített szabásmintám pulcsihoz, ennek alapján kötöttem a megfelelő magasságig, aztán onnan fogyasztottam a karöltő helyét, majd a nyakát.

Először a hátoldalát, majd az elejét és végül a két ujját kötöttem meg.

Én, amikor készen vagyok, az egyes darabokat formára igazítom egy törölközőre terítve, lespriccelem vízzel, letakarom neylonnal és hagyom száradni. Kiigazodnak a szemek, és ezt követően összevarrom a darabokat egymáshoz.

A nyakkör szemeit felszedtem 3,5 mm- es körkötőtűre, és körbekötöttem vele 3 cm-t a passzé mintával.

_aranykarika_handmade_1.jpg

 

_aranykarika_handmade.jpg

 

Hasonló fonalból is megköthető, én nagyon szerettem ezt a mintát. Bár elsőre bonyolultnak tűnt, de egy mintarészlet után már nem is kellett néznem a leírást, magától adódott a minta.

Kellemes időtöltést kívánok ha megkötöd te is.

20143_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr518230343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása