2024. március 28. 07:51 - AranyKarika

A tavaszi színek varázsa

Hogyan készítettem el a kedvenc tavaszi kendőmet

coming.jpg

Ahogy beköszöntött a tavasz, én is úgy éreztem, hogy ideje felkapni a színeket és vidámabbá tenni a mindennapokat. Ezért döntöttem úgy, hogy elkészítek magamnak egy gyönyörű kendőt, ami a tavasz és a húsvét színeit idézi fel.

A türkiz, a zöld és a sárga színek már régóta kedvenceim, hiszen ezek a színek mindig is pozitív érzelmeket váltottak ki belőlem. Ahogy elkezdtem kötni a kendőt, egyre inkább belemerültem a munkába, és a színek varázsa csak még inkább elragadott.

A türkiz szín nyugalmat és tengerparti hangulatot idéz fel bennem, a zöld pedig a természet és a frissesség színe, míg a sárga pedig a tavaszi napsütést és a vidámságot jelképezi számomra. Ezek az élénk színek együtt valóban csodálatos harmóniát alkotnak, és minden alkalomkor mosolyt csalnak az arcomra.

Amikor felvettem ezt a csodaszép kendőt, amit saját kezűleg készítettem, úgy éreztem, mintha egy kis tavaszi varázslat költözött volna belém. Mindenki észrevette a vidám színeket és sokakat mosolyra fakasztottak a tavaszi hangulatot idéző árnyalatok.

Ez a kendő igazi kincs számomra, és minden alkalommal boldoggá tesz, amikor viselhetem.

Közzéteszem a mintát és a leírást, hogy más is elkészíthesse.

Remélem, hogy sikerül egy kis örömöt csempészniük az életükbe az alkotás és viselése során.

tavaszi_kendo_kotott.jpg

0a526f5331ac2ef98dce039603e0b0d4.jpg

A munkát a fenti rajz alapján kötöttem. Az üres szélső kockák sima szemek. Addig kötöttem, amíg olyan széles nem lett a legfelső sor, hogy jónak találtam a kendő méreteét. Az utolsó sort leláncoltam és egy sor rövidpálcával behorgoltam, hogy jó tartása legyen.

A fonal YarnArt Rosegarden és 3-as körkötőtvel készítettem. 

yarnart_rosegarden_310_mimib-500x500.jpg

 

                                              

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr9818365453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása