2023. május 14. 08:28 - AranyKarika

Tavaszi hangulatú, pávás válltáska

tavaszi_pavas_horgolt_valltaska.jpg

 

Végre elkészült a tavaszi válltáskám a meglévő okker színű kabátomhoz. Még használni is tudom az együttest, hiszen olyan hideg van, hogy nem lehet kabát nélkül utcára menni....

Kifejezetten ehhez a mustársárga színű kabátomhoz terveztem ezt a páva mintás horgolt táskát. De horgolása közben rájötte, hogy van egy mentazöld kardigánom is, amihez éppen úgy illik, mint a kabáthoz.

Friss, üde tavaszi színű catania fonalakat választottam a horgoláshoz. A táskát béleltem, két zsebet is varrtam a bélésére, cipzárral záródik, így biztonsággal hordhatom a vállamon.

A táska hátoldala mandala mintás, így szinte az összes fonalat fel tudtam hozzá használni.

Összesen hat db 5 dkg gombolyag kellett hozzá. A fülébe egy műanyag csövet tettem, így jól illeszkedik a tenyerembe, illetve megáll biztonságosan a vállamon is.

Mérete:

Szélessége: 33 cm

Szájnyílás: 30 cm

Mélysége 27 cm (cipzártól az aljáig)

Magassága: 30 cm

Oldalszélessége: 4 cm

Minta: LillaBjorn

A pávás táskát 100 % pamut alapú Catania fonalból horgoltam. Színtartó, formatartó. Tisztítása, áztatás után kézzel a legjobb.

Ha tetszik a táska a vásárolható darabokat erre a linkre kattintva a webáruházban megtalálod. 

De rendelhetsz is, ugyanott.

 

zold_1.jpg

zold5.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranykarika.blog.hu/api/trackback/id/tr918123406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása